Nowa platforma e-commerce dla marki Converse
O Converse
Converse to kultowa marka obuwia dla miłośników sportowej wygody i fanów lekkiego miejskiego looku. Lider branży fashion znany i cieszący się ogromną popularnością na całym świecie.
Wyzwania
Głównym celem projektu było zwiększenie atrakcyjności wyglądu strony i maksymalne uproszczenie procesu zakupowego dla klienta. Priorytetem było dla nas dostosowanie sklepu do standardów rynku user first i mobile first, wykorzystując technologie wspierające realizację celów biznesowych klienta.
Nowoczesny design strony
Wdrożyliśmy nowy uproszczony proces ścieżki zakupowej klienta. Skupiliśmy się na poprawie ekspozycji karty produktu, w sposób, który najlepiej prezentuje ofertę. Zastosowane rozwiązania pozwoliły na ułatwienie procesu zakupów i maksymalizację konwersji.
Mobile first!
Dywersyfikując kanały dotarcia do klienta dostosowaliśmy strony do urządzeń mobilnych, skupiając się poprawieniu doświadczeń zakupowych użytkowników. Intuicyjny i funkcjonalny proces finalizowania zamówienia zagwarantował klientom sklepu najwyższy komfort składania zamówień, bez względu na urządzenie.
Wdrożenie rozwiązań marketingowych
Personalizacja doświadczeń użytkowników daje nieograniczone możliwości dostosowywania oferty i odpowiadania na potrzeby konsumentów. Adresując potrzeby biznesowe klienta ekosystem został przygotowany na łatwą i szybką integrację z narzędziami marketing automation.
Obsługa dużego ruchu na stronie
Wydajność strony w okresach wzmożonego ruchu zagwarantowała usługa Monogo Cloud. Stabilna infrastruktura została zoptymalizowana i dostosowana bezpośrednio do potrzeb sklepu. Wdrożenie ekosystemu zapewniło maksymalną elastyczność i skalowalność infrastruktury przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Gotowy na cyfrową transformację?