Zdjecie

Nowa platforma e-commerce dla marki Converse

Converse to kultowa marka obuwia dla miłośników sportowej wygody i fanów lekkiego miejskiego looku. Lider branży fashion znany i cieszący się ogromną popularnością na całym świecie.

Wyzwania

Głównym celem projektu było zwiększenie atrakcyjności wyglądu strony i maksymalne uproszczenie procesu zakupowego dla klienta. Priorytetem było dla nas dostosowanie sklepu do standardów rynku user first i mobile first, wykorzystując technologie wspierające realizację celów biznesowych klienta.

Nowoczesny design strony

Wdrożyliśmy nowy uproszczony proces ścieżki zakupowej klienta. Skupiliśmy się na poprawie ekspozycji karty produktu, w sposób, który najlepiej prezentuje ofertę. Zastosowane rozwiązania pozwoliły na ułatwienie procesu zakupów i maksymalizację konwersji.

Mobile first!

Dywersyfikując kanały dotarcia do klienta dostosowaliśmy strony do urządzeń mobilnych, skupiając się poprawieniu doświadczeń zakupowych użytkowników. Intuicyjny i funkcjonalny proces finalizowania zamówienia zagwarantował klientom sklepu najwyższy komfort składania zamówień, bez względu na urządzenie.

Wdrożenie rozwiązań marketingowych

Personalizacja doświadczeń użytkowników daje nieograniczone możliwości dostosowywania oferty i odpowiadania na potrzeby konsumentów. Adresując potrzeby biznesowe klienta ekosystem został przygotowany na łatwą i szybką integrację z narzędziami marketing automation.

Obsługa dużego ruchu na stronie

Wydajność strony w okresach wzmożonego ruchu zagwarantowała usługa Monogo Cloud. Stabilna infrastruktura została zoptymalizowana i dostosowana bezpośrednio do potrzeb sklepu. Wdrożenie ekosystemu zapewniło maksymalną elastyczność i skalowalność infrastruktury przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Zobacz więcej